torsdag 20 januari 2011

Tofsar vs krokar

Om man inte har sett på "Svenska Hollywood fruar" och därmed inte känner till Maria Montazami, då missar man lite poängen detta inlägg!
Anyway, Marias passion är ju tofsar, eller tazzels som hon pratar om, och dem hänger hon ju precis överallt. Ett rum är inte komplett utan dessa "trådhögar"!!:) Man bara måst lite skratta åt henne!!


Min sambo har kommit fram till en liknelse. Han tycker att jag har fått Maria Montazami feber, men bytt ut tazzels mot KROKAR!!

Såklart tycker jag han har fel, men måste dock erkänna att lite knäsvag är jag allt för alla sorters vackra krokar som kan pigga upp en vägg!
Min nyaste investering är dessa vita, tjusiga krokar. Tyvärr har de inte hittat sin plats än, men det kommer!


 Så nu förtiden kallar min sambo mej för "Kroken", eller "Koukku" (på finska), inge vidare smickrande smeknamn enligt mej... men va kan man!
I`m hooked on hooks!!:)

2 kommentarer:

  1. Dom där krokarna är ju helt super fina, dom hittar nog ännu sin plats i ert hem :)

    SvaraRadera
  2. Vi ska hoppas :)
    Jag gillar väldigt mycke dessa krokar och billiga va dom åxå!!

    SvaraRadera