tisdag 4 januari 2011

Söderut!

I allafall en gnutta söderut, fast det knappast kommer att märkas på vädret. Men det ska bli underbart med en liten mini-semester. Bort från vardagen och bara vara och bäst av allt, i toppen sällskap!!

Vi ska nämligen släpa oss till Ungern, närmare bestämt huvudstaden Budapest! Har ingen erfarenhet av denna stad (ej heller landet för den delen) så vet verkligen inte vad jag skall förvänta mej? Men vi får ta allt som det kommer!!

Där skall vi njuta, äta, slappa, SHOPPA....

och förstås dricka igenom alla kaffe sorter de har på STARBUCKS!!!


Men detta innebär även att det kommer att bli lite blogg-torka några dagar, ända till nästa måndag högst antagligen, ifall vi inte råkar slå oss ner vid ett internet-cafe...vi får se! Men ikväll skall jag först dra mej österut till hemtrakterna och  imorgon på förmiddagen lyfter flyget mot Ungern.
Så ha de så bra mina vänner ( för det ska jag ha!!!)



3 kommentarer:

  1. Hej där globetrotter. Har en bok som blev lite överlopps här i mitt gåvoskåp, som jag kan tänka att du skulle kunna gilla. Inredning i lantlig stil och sånt. Har du vägarna förbi här nåt tag så stick dig in så får du den. Kram Nette

    SvaraRadera
  2. hej Kickan, njut nu riktigt av din minisemester, så härligt. Kram/Ingela.

    SvaraRadera
  3. mmm kaffe på Starbucks! hoppas du haft en bra resa.
    ~marita~

    SvaraRadera