onsdag 19 januari 2011

Nummer HUNDRA!

Tänka sej! Tyckte jag precis började bekanta mej med denna främmande värld...BLOGGVÄRLDEN. Hej hopp vad tiden går, nu sitter jag här med inlägg nr 100! Känns overkligt.
Man har ju inte ens kommit igång ännu :)! Men det är väl bara att blogga vidare...antar jag? Tuta och köra!


Jag berättade ju tidigare i veckan om mitt bortstädande av julen. Även min stjärna i fönstret fick åka ut i förrådet och bli utbytt mot denna lilla söta "lykta". Tror att jag har visat den förut, köpte den nämligen redan i höstas, men har inte hittat en plats åt den förrän nu.

Så nu pryder den vårt vardagsrums fönster. Ser kanske aningen klen ut mot ett så stort fönster, men den får duga tills vidare!


Ikväll skall ja åka med Anna till mylly på shopping. Men ska verkligen försöka hålla mej till min uppköpslista, har nämligen 3 födelsedagspresenter som borde inhandlas. En 2 åring, en 28-åring och en 56- åring, aningen olika presenter kommer det att bli :). Nå, får se vad man finner, ändå kommer jag hemsläpande med nåt åt mej själv istället!! TYPISKT mej :P


Ha de gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar