fredag 21 januari 2011

Mera loppis!

I denna sena stund skriver jag ett nytt inlägg, kändes som om jag borde få nåt gjort innan läggdags! Nog för att jag fått en del gjort redan ikväll. Har verkligen kommit igång med lite nya grejer här hemma, blir eventuellt lite bilder imorgon på det.
Tills vidare får ni nöja er med veckans loppis fynd. Går inte så ofta som jag skulle vilja på loppisar, men hann med ett besök i början av veckan!
Efter lite yrande bland allt bråte i hyllorna föll mina ögon på denna "roliga" kanna/burk. Den bara måste jag ha med mej hem!!!


Har dock inte ännu prövat om kranen funkar... det skulle ju vara hur tufft som helst!!

Nåja, kanske jag ändå borde börja tacka för dagen. Måste samla krafter till våra projekt som jag har satt igång, så att åtminstone en av oss e ivrig med mycket uppiggande energi :)!!


Good night, sleep tight, Don't let the bedbugs bite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar