lördag 22 januari 2011

Mera burkar!

Hej å hå!
Jag bara måsta titta in hit en snabb sväng. Här har det varit aktiv-lördag för hela slanten!! Tyvärr blir det inga bilder från dagens bravader, fanns helt enkelt inte tid för uppladdning av nya bilder, så jag kör med lite gamla "opublicerade" istället :).

Får jag lov att presentera några nykomlingar i min burksamling!


En gammal söt burk med lock, som min mamma grävde fram åt mej. För tillfället står den fylld me gamla kakformar! Skulle egentligen vilja ha dem i en glasburk så att de syns, man har ingen passande på lager. Glasburk alltså!

Har endast denna lilla söta glasburk. Men den är redan fylld med gamla charmiga pepparkaksformar. Love them! Den lilla skopan som hänger utanför burken är köpt från en inredningsnätbutik, KAUPPA 21.


Uppe på våra köksskåp står några gamla mjölkannor. Vid julen hade jag lite granris i en av dem, men nu får de bara stå som prydnad. Det duger de minsann till!!:)

Men nu ska vi pyssla vidare innan det blir middag i trevligt sällskap!
Trevlig lördag!!



1 kommentar:

  1. snygga burkar. passar fint att i påsk ha björkris i.
    Ha en bra fortsättning på veckoslutet.
    ~marita~

    SvaraRadera