fredag 28 januari 2011

Jeans och mörkblått!

Har märkt den senaste tiden att jag undermedvetet har skaffat en hel del kläder och accessoarer i mörkblått och jeans tyg! Helt galet, hur kan det bli så. Kan nästa helt ärligt säga att för 1 år sen fanns det inte ett enda mörkblått plagg i min garderob ( förutom vanliga JEANS då). Hade fått för mej att blått INTE var min färg. Men nu ni... nuu blåser förändringens vindar!!!
Här kommer några exempel på relativt nya plagg i garderoben:

Stretch kjol
Leggings

Skjorta

Klänning

Till och med min gudotter har fått ta del av mitt jeans-dille...:) ( den sista bilden). Skall idag på eftermiddagen på besök till henne och lilla prinsessan har snart födelsedag, så det blir en liten födelsedags present i förväg!!

Jag säger bara... fortsättning följer!!

Nu skall jag ut och skida!
Trevlig fredag allihopa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar