lördag 29 januari 2011

Jeans och mörkblått, del 2

Japp, överlevde gårdagens skidtur, det var ju helt perfekt väder! Tyvärr inte lika strålande sol idag :(! Men nog skall man väl orka dra sej ut i snön i varje fall!!

OK, nu till dagens ämne:
Jeans, mörkblått...accessoarer:





Grejerna är köpta i Budapest, H&M samt Lindex. Använder dem väldigt flitigt!!:)

Besökte även igår ett Tupperware party, kvällens saldo blev:


En grönsaksskalare. Och jag måste lite skryta, den är överlägset den bästa jag har använt. Nu har jag lyckats tappa min gamla skalare men ville definitivt ha en ny, i en ny fräsch färg!

Nu är det dags för morgonmål, med kokta ägg från gårdens (mina föräldrars) egna höns!! Synd att man inte mera kan säga det samma om mjölken!


Trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar