söndag 23 januari 2011

Helgens projekt

Söndag är en vilodag. Även denna söndag blev en sådan, i allafall om man jämför med gårdagens effektivitet. Här kommer nu lite bilder på vårt projekt.

Äntligen fick jag upp min hylla i köket. Tog sin lilla tid. Nu måst jag bara hitta några vackra tallrikar att pryda den med.
Dessutom har jag även dessa krokar till mitt förfogande :)! Börjar som sagt finnas en hel del av dom här hemma!

Efter att hyllan kom på plats börja vi planera vidare. Vi tänkte att varför inte ge panelskivan en chans?



Sagt och gjort, här sitter vi nu med nymålad halvpanel i hela köket! Och nöjda blev vi. Bild på slutresultatet kommer en annan gång.
Nu ska jag njuta av min första självgjorda lasagne och bara vila resten av kvällen. Kanske det kommer någon ny, bra inredningsidè, man vet aldrig?! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar