lördag 11 december 2010

Shopping och spelkväll

Sitter och äter en sen middag medan jag väntar på mina kvällsgäster. Det kom inga provkaniner( till mina godsaker) till oss igår, dom kommer ikväll istället!! Blev bortbjuden på IDOL-final-kväll och Jay vann ju som väntat!! Nog en riktit värdig vinnare enligt mej, men ska bli intressant och se om han verkligen har lust och ork att sen verkligen hålla på med musiken och blir framgångsrik?? Återstår att se!

Idag har jag spenderat halva dagen på IKEA... Tyvärr var dock ungefär hälften på min köplista SLUT!!!! Aningen bittert, men lite fynda jag i varje fall!
Kommer eventuellt några bilder på dessa imorgon. Nu ska jag fortsätta förbereda inför kvällen, ska bli bastu, glögg och spelkväll!


Lyktan "är tänd", välkommen!


Här är även en till bild( som jag lovade tidigare i veckan) på mina pepparkakor. De ska få hänga i köket och önska GOD JUL åt alla, åtminstone hela december!!

Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar