onsdag 29 december 2010

Eventuellt det sista...

...inlägget angående julen kommer nu, vi får se om jag har fel!

Ville ännu visa årets julkortskörd samt några fina julklappar!
Har hängt upp alla mina tjusiga julkort i hallen, så jag kan se dem varje dag när jag kommer hem eller åker hemifrån. Där får de nog hänga ännu någon vecka! Så synd att gömma bort dom redan, det är ju så länge tills man får nya :D!


Väldigt snäll har man tydligen varit iår, eftersom man återigen fick så fina klappar.
Denna vackra, handgjorda tallrikshylla fick jag av mina föräldrar (redan lite innan jul) men har tyvärr inte ännu haft tid att hänga upp den!

 
 
 
En anna väldigt prima julklapp var min navigator (gubben min blir så störd då jag aldrig vill köra någonstans eftersom jag är övertygad om att jag inte hittar) så nu är de slut på alla ursäkter... bara att tuta och köra :)


Och till sist har vi en söt liten påse som min mamma sytt, egentligen lite synd att det står GOD JUL på den eftersom jag skulle vilja ha den framme året runt... kanske ingen märker :)


Sköt om er...

2 kommentarer:

  1. Hej på dig!
    Vad kul att hitta hit!
    Till hemlandet fast jag hamnat här.. andra sidan..
    Vad fint du har det.
    Kan förstå att du vill flytta tllbaks , det är så fint där!
    Ha en bra dag!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  2. Hej igen!
    Jag kommer från Torneå och min man från Haparanda.
    Jag har bott i Sverige sedan 1996.
    Så tiden går.. nästan halva livet har jag bott här.
    I detta hus har vi bott sen våren 07. Snart 4 år innan det har vi flyttat runt i Stockholm.
    Vi byggde ett nytt hus där i Sigtuna. det var det senaste huset innan vi flyttade hit.
    Annars har vi flyttat runt och renoverat.
    Men nu känns det att vi har kommit hem :)
    Ett gammalt hu har ju sin charm.
    Huset som vi byggde kom från Finland.
    Jukka-Talo. Jag ritade om vissa detaljer på den och sen vart vi nöjda..
    Kul att du tittade in till mig!
    Kan du finska?
    Ha en riktigt god ny år!
    Vi ska iväg till Stkhlm och träffa många goda vänner! Det ska bli mysigt!
    Dom saknar man mycket från Stockholm!
    Ha det gott!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera