fredag 3 december 2010

Diskret och stämningsfullt!!

Hej å hå i stugan, äntligen knackar helgen på dörren.
Programmet för helgen e ganska oklart..öppen för förslag??!!
Men ska säkert pynta lite och eventuellt lyssna på lite julmusik.

Lite nytt pynt i vardagsrummet, jag vet... inte så hemskt juligt, men det där med glitter och rött överallt e int rikit min grej. Det får vara mera diskret!!

I början av veckan visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta när jag insåg att de spelar julmusik på radio, men det tar alltid en tid att vänja sej. Nu har jag intala mej själv att jag ska njuta av julen och allt vad det innebär, resten av månaden. Kanske man borde baka pepparkakor i helgen? får se om man hittar inspiration..:)

Lyssnade igår på Sarah Dawn Finer`s nya julskiva, och den som gillar lugn och skön julmusik ska lyssna på denna. Inget tjo & hej eller fartfyllt här inte. Men rätt så stämningsfull!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar