torsdag 18 november 2010

Busiga Barn.

Satt och pratade vid kaffebordet på jobbet om barn och deras ideer (flera på jobbet har småbarn). Man får skratta gott åt dem, samtidigt som de kan ställa till med rätt så pinsamma situationer. Kanske inte direkt ett dröm senario när ens barn i misstag förväxlar (dessutom högt och tydligt på en allmän plats) orden kvarg med KNARK eller ficka med F*TTA, men det är väl sånt man får ta :D

Ibland nöjer sej int barnen med att bara prata strunt utar hittar på en massa andra komiska saker. Kommer själv ihåg en gång (eller så tror jag att jag kommer ihåg, eftersom andra har berättat om denna situation åt mej) då jag och min bror hade min mofa som barnvakt. Blev en lindrig chock för min (int ett ont anande) snälla mofa, då han hittar oss fullt påklädda i vinterkläder liggandes på badrumsgolvet, duschen på och vatten upp kring väggarna (tur blev det ingen vattenskada). När han förvånat frågar vad vi håller på med, svarar min bror... " Kristina är i sjönöd och jag försöker rädda henne"!!! Såklart! Vad annars?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar