fredag 15 oktober 2010

Räven raskar över isen!

Kändes overkligt men spännande idag då man förde första sakerna till nya lägenheten. Ivern för packande skjöt i höjden, jag vill bara packa ihop alla saker och flytta nu. Inreda, fixa, pyssla, ordna och laga :) Men de är ännu en hel del kvar av renoveringen, har bara bestämt mej att jag skall försöka flytta lite saker hela tiden, så mycket det går, att det inte blir så stressit i slute. Den här planen låter ju bra, men det är en annan sak om den verkligen fungerar!!!? Återstå att se. Oberoende kommer jag att bli
Rävstigsbo inom denna månad :)


Ikväll, då han-som-jag-sover-brevid skall på handbollsträning, skall jag njuta av IDOL, räkor och ett glas vin!


Livet e helt prima och det verkar ju som om allt sku även ordna sej för de chilenska gruvarbetarna! Vilka gåvor de har blivit erbjudna....

2 kommentarer:

  1. Jee, nu funkkar det :) ska bli super skoj att komma å inspektera er kämppä sen i något skede!

    SvaraRadera
  2. Nåmen när kommer du hem då? Nästa helg? hoppeligen kommer de iallafall att synas nån skillnad efter denna helg :)

    SvaraRadera