onsdag 13 oktober 2010

P...som i Pargasbo!

Eller skall vi säga Väståboland, som det heter nuförtiden! Japp det är officiellt min nya bostadsort fr.o.m. november. Måst nog erkänna att om någon ens skulle ha våga föreslå nåt sånt åt mej för ca 5 år sen skulle jag nog ha skratta den rakt i ansiktet! Jaa, va kan man säga, de blir kanske inte riktit alltid som man har tänkt sej! Nu får jag det här att låta som om det vore världens undergång, vilket de absolut inte är, har ju trivdas jätte bra i Pargas, i allafall här tills. Jag är snarare väldigt förvånad och fundersam över hur mitt liv blev, mot vad man hade tänkt sej... så hädan efter tänker jag inte ha allt för strikta planer eller ta saker och ting förgivet. Man får bara försöka hänga med i livets kurviga slalombana :)



PARGAS = skärgårdsstaden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar