fredag 29 oktober 2010

Första natten...

Kaos, jaa riktit kaos har vi där hemma, alltså i vårt nya hem :)
Nu är så gott som alla saker flyttade och vi har sovit första natten där. Ovant men mysigt.



Alltid då jag sover på ett nytt ställe ligger jag och lyssnar till alla ljud i mörkret... grannar, ventilationen, möss i väggar, jaa de kan ju vara vad som helst. Och ganska störande blir det om jag märker ett ljud som jag inte kan identifiera!! Men man vänjer ju sej med allt. Bara vi får saker och ting på sin plats så skall väl denna lägenhet också börja kännas som vårt hem, vårt eget...eller snarare bankens :P

Trevlig helg allihopa, det kommer nog ej att ske några uppdateringar här under helgen, för jag är trots allt fortfarande "naken", dvs. utan internet i nya lägenheten!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar