lördag 16 oktober 2010

Effektiv lördag!

Nu äntligen börjar det synas på allvar att renoveringen e i full gång. Tror att jag kör idag på ordspråket " bilder säger mer än ord", här kommer lite sneak peaks från dagens bravader...

Jag ska måla hela världen lilla mammaaa... och ja målar påriktit allt jag får syn på i lägenheten!










Tapeter blir det i både sovrum och vardagsrum, duktig tapetserare har man åxå hittat!!



Den nya laminaten.






Imorgon fortsätter rumban, men nu blir de lugn hemmakväll.
Som bäst fylls lägenheten med nybakat-bröd doft (underligt nog kände jag mej hurtig och energisk efter dagens arbete så jag kasta ihop några morot-ost semlor, får nu se hur de smakar) och snart serveras tortilla med vin, efterrätt: film och godis(*mys*).

2 kommentarer:

  1. Oj, vitsi d lilla man ser så tycks bli hurja fiiint! väntar så på att få se resultat!

    SvaraRadera
  2. fröbä...ja med :) alltså slutresultatet!!

    SvaraRadera